STUDIJSKI PROGRAM : POSLOVNA EKONOMIJA |
|||||
NAZIV PREDMETA : TRGOVINA |
|||||
NASTAVNIK : DR. RANKO RENOVICA |
|||||
STATUS PREDMETA : REDOVNI |
GODINA III |
SEMESTAR VI |
|||
BROJ ČASOVA 2 + 2 |
|||||
BROJ ESPB : 8 |
|||||
CILJ PREDMETA : DA STUDENTI STEKNU OSNOVNA ZNANJA O TRGOVINI , POČEV OD STICANJA ZNANJA O TRŽIŠTU, MARKETINGU, VELEPRODAJI, MALOPRODAJI, O TRŽIŠNIM INSTITUCIJAMA PA SVE DO LOKACIJE TRGOVINE, ELEKTRONSKE TRGOVINE, TE TRGOVINSKE POLITIKE I EKONOMIJE POSLOVANJA U TRGOVINI.
ISHOD PREDMETA : OČEKUJE SE DA ĆE STEČENA ZNANAJ POSLUŽITI STUDENTIMA KAO OSNOVA ZA DALJE IZUČAVANJE I RAZUMJEVANJE TRGOVINE KAO NAUKE I POSLOVNE ORJENTACIJE I DA ĆE UTICATI NA SAVLAĐIVANJE MNOGIH POSLOVNIH VJEŠTINA KAO ŠTO SU : KOMUNICIRANJE, PREGOVARANJE, PRODAJA, GRAĐENJE DOBRIH POSLOVNIH ODNOSA I DRUGO.
|
|||||
SADRŽAJ PREDMETA : |
|||||
NEDELJA |
TEMA / AKTIVNOST |
||||
I |
TRGOVINA – POJAM, KARAKTERISTIKE, TEORIJE |
||||
II |
TRŽIŠTE I TRGOVINA |
||||
III |
MARKETING I TRGOVINA |
||||
IV |
TRGOVINA NA VELIKO |
||||
V |
MALOPRODAJA |
||||
VI |
I KOLOKVIJ |
||||
VII |
NESTANDARDIZOVANE TRŽIŠNE INSTITUCIJA |
||||
VIII |
STANDARDIZOVANE TRŽIŠNE INSTITUCIJE |
||||
IX |
ELEKTRONSKA TRGOVINA |
||||
X |
ELEKTRONSKO POSLOVANJE |
||||
XI |
LOKACIJA TRGOVINE |
||||
XII |
II KOLOKVIJ |
||||
XIII |
TRGOVINSKA REVOLUCIJA |
||||
XIV |
TRGOVINSKA POLITIKA |
||||
XV |
EKONOMIJA POSLOVANJA U TROVINI |
||||
LITERATURA : Milorad Unković, Ranko Renovica, Trgovina, Univerzitet Singidunum 2010 godine. |
|||||
BROJ ČASOVA AKTIVNE NASTAVE : 4 |
TEORIJSKA NASTAVA : 2 |
PRAKTIČNA NASTAVA :2 |
|||
METODE IZVOĐENJA NASTAVE : PREDAVANJA, VEŽBE, KOLOKVIJI, SEMINARSKI RAD |
|||||
OCENA ZNANJA ( MAKSIMALNI BROJ POENA 100 ) |
|||||
1. REDOVNO POHAĐANJE NASTAVE I SEMINARSKI RAD 0 -10 POENA 2. KOLOKVIJ I 0 - 30 POENA 3. KOLOKVIJ II 0 - 30 POENA 4. ZAVRŠNI ISPIT 0 - 30 POENA UKUPNO : 0 -100 POENA |