Silabus

CILJ IZUČAVANJA PREDMETA

Sticanje teorijsko-analitičkih znanja iz oblasti ponašanja potrošača, izučavanje osnovnih pojmova o ponašanju potrošača, motivacionih procesa i potreba potrošača, upoznavanje sa sociološkim i kulturnim determinantama i psihološkim faktorima ponašanja potrošača kao i organizovanjem i zaštitom potrošača.

METOD IZVOĐENJA NASTAVE I SAVLADAVANJA GRADIVA

Predavanja, vježbe, konsultacije, završni ispit.

SADRŽAJ PREDMETA PO SEDMICAMA

1. Osnovni pojmovi o ponašanju potrošača. Istraživanje potrošača.

2. Segmentacija tržišta.

3. Motivacija potrošača. Ličnost i ponašanja potrošača.

4. Percepcija potrošača. Učenje potrošača.

5. Stvaranje i mijenjanje stavova potrošača.

6. Kolokvijum I

7. Komunikacija i ponašanje potrošača.

8. Referentne grupe i uticaj porodice.

9. Društvene klase i ponašanje potrošača.

10.Uticaj kulture na ponašanje potrošača.

11. Subkultura i ponašanje potrošača. Međukulturno ponašanje potrošača.

12. Kolokvijum II

13. Uticaj potrošača i širenje inovacija.

14. Profil vođe mišljenja; Profil potrošača inovatora; Donošenje odluke o kupovini.

15. Organizovanje i zaštita potrošača. Društvena odgovornost i konzumerizam.

CONSUMERS' BEHAVIOUR

THE STUDYING OBJECTIVE

To gain theoretical and analytical knowledge in the field of consumers' behaviour, to learn basic notions considering consumers' behaviour, motivation processes and consumers' needs, to become familiar with social and cultural determinants and psychological factors of consumers' behaviour as well as the organisation and protection of consumers.

EDUCATION AND LEARNING METHODS

Lectures, seminars, consultations, final exam.

SUBJECT CONTENT

1. Basic notions considering consumers' behaviour. Consumers' research.

2. Market segmentation.

3. Consumers' motivation. Personality and consumers' behaviour.

4. Consumers' perception. Consumers' learning.

5. The creation and changing of consumers' attitudes.

6. The 1st test.

7. Communication and consumers' behaviour.

8. Reference groups and family influence.

9. Social classes and consumers' behaviour.

10. Influence of culture.

11. Subculture and consumers' behaviour. Intercultural consumers' behaviour.

12. The 2nd test.

13. Consumers' influence to innovation spreading.

14. Profiles: leader of thinking, consumer - innovator. Buying and decision making.

15. Consumers' organisation and protection. Social responsibility and consumerism.

Poslednja izmena: ponedeljak, 28. jul 2014., 12:56