Pregled teme

  •  
     

    Advertajzing

    Predmet obuhvata analizu osnovnih principa oglašavanja (eng. Advertising) i njegovu ulogu u poslovnom i društvenom okruženju. Sagledavaju se promene u oglašavanju kroz istoriju, od nastanka prvih reklama do aktuelnog digitalnog oglašavanja. Definisanje advertising strategije, razvijanje kreativne platforme, odnosno nastanak reklamnih kampanja predstavalja centralnu temu ovog kursa. S obzirom da oglašavanja ima značajan uticaj na potrošače i društvo u celini, posebno se sagledava primena etičke, društvene i pravne odgovornosti.


  • 1
    Prikaži sve teme
Preskoči Pretraga foruma

Pretraga foruma

Preskoči Najnovije vesti

Najnovije vesti

(Trenutno nema novosti)
Preskoči Predstojeći događaji

Predstojeći događaji

Nema predstojećih događaja
Preskoči Važni datumi

Važni datumi

Nema novosti od Vaše poslednje posete